План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік
№ | Прізвище, ініціали, посада вчителя | Тема курсу | Суб’єкт підвищення кваліфікації | Обсяг (кількість годин/ кредитів ЄКТС) | Строки |
1. | Василинка Сергій Петрович - завідувач філії, вчитель трудового навчання технологій | 1.«Нова українська школа: перехід на наступний рівень» (технологічна галузь) | ПАНО ім. М.В. Остроградського | 15 год./0,5 кред | Протягом року |
2. Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Партнерська взаємодія та співпраця з батьками | ПАНО ім. М.В. Остроградського | 15 год./0,5 кред | Протягом року | ||
3. Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий | ||
2. | Верес Любов Іванівна - заступник завідувача філії з НВР, вчитель української мови та літератури, образотворчого мистецтва | 1. «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» (мовно-літературна освітня галузь) | ПАНО ім. М.В. Остроградського | 15 год./0,5 кред | Протягом року |
2. «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» (мистецька галузь) | ПАНО ім. М.В. Остроградського | 15 год./0,5 кред | Протягом року | ||
3. Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий | ||
4. Підтримка дітей з ООП в освітньому процесі. Партнерська взаємодія та співпраця з батьками | ПАНО ім. М.В. Остроградського | 15 год./0,5 кред | Протягом року | ||
3. | Москаленко Сергій Васильович - вчитель історії та географії, основ правознавства, фінансової грамотності | Курси підвищення кваліфікації вчителів історії | ПАНО ім.М.В.Остроградського | 30 год./1кред. | Протягом року |
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії | ПАНО ім.М.В.Остроградського | 30 год./1кред. | Протягом року | ||
Курси підвищення кваліфікації вчителів правознавства | ПАНО ім.М.В.Остроградського | 30 год./1кред. | Протягом року | ||
4. | Горбась Анатолій Володимирович - вчитель фізичної культури | 2. «Розумію: курс з психолого-емоційної підтримки» | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Протягом ІІ семестру |
5. | Московець Валентина Василівна – вчитель української мови та літератури | 1. Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий |
2.«Нова українська школа: перехід на наступний рівень» (мовно-літературна освітня галузь) | ПАНО ім. М.В. Остроградського | 15 год./0,5 кред. | Протягом року | ||
6. | Удовиченко Людмила Миколаївна – вчитель початкових класів | 1. Курс з психолого-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів в «Розумію» | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Березень |
2. «Знати, як допомогти» | Платформа ЕдЕра | ||||
3.Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами | Платформа ЕдЕра | 30 год./1кред. | Протягом ІІ семестру | ||
7. | Житко Валентина Миколаївна – вчитель початкових класів | 1. Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами | Платформа ЕдЕра | 30 год./1кред. | Протягом ІІ семестру |
2. «Розумію: курс з психолого-емоційної підтримки» | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Протягом ІІ семестру | ||
8. | Мелешко Наталія Іванівна – вчитель математики та інформатики | 1.Тренінг «Математичний горизонт: Вчора, Сьогодні, Завтра» | ПАНО | 15 год./0,5кред. | Лютий |
2. Курс з психолого-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів в «Розумію» | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Березень | ||
3. Цифровий учитель | Платформа ЕдЕра | 30 год./1кред. | Квітень | ||
4.Основи веб-розробки (HTML, CSS IAVASCRIPT) | Платформа ЕдЕра | 30 год./1кред. | Травень | ||
9. | Фесун Тетяна Василівна – вчитель фізики та математики | 1.Інструменти для сторітелінгу. Навчання спеціальним програмам для сторітелінгу. | PROMETHEUS | 15 год./0,5кред. | Березень |
2.Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий | ||
10. | Балацька Любов Іванівна - вчитель зарубіжної літератури, педагог організатор, бібліотекар | 1.Критичне мислення для освітян | PROMETHEUS | 30 год./1кред. | Березень |
2. Інклюзія в умовах війни: досвід і перспективи | Платформа На Урок | 30 год./1кред. | Лютий | ||
11. | Бойко Олена Олександрівна – вчитель біології основ здоров’я, пізнавай природу | 1. Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий |
2.Держстандарт 7-8 класи | |||||
12. | Нестеренко Катерина Миколаївна – вчитель початкових класів, практичний психолог | 1.Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий |
2.Робота з дітьми з особливими освітніми потребами:ефективна інклюзія | Платформа На Урок | 15 год./0,5кред. | Квітень | ||
13. | Пономаренко Юлія Борисівна – вчитель музичного мистецтва, мистецтва | 1.Робота з дітьми з особливими освітніми потребами:ефективна інклюзія | Платформа На Урок | 15 год./0,5кред. | Березень |
14. | Бутенко Любов Петрівна - асистент вчителя інклюзивного та інтегрованого навчання | 1.Рухові активності для дітей з ООП, які можна реалізувати підчас перебування в укритті. | Платформа На Урок | 2 год./0,1кред. | Березень |
2. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами: ефективна інклюзія. | Платформа На Урок | 15 год./0,5кред. | Лютий | ||
3. Асистенти вчителів | Курси ПАНО | 72 год./0,5кред. | |||
4.Організація взаємодії з батьками та сім’ями дітей з ООП у процесі створення ІПР. | Ректор освіта | 2 год./0,1кред. | Квітень | ||
15. | Жмурко Валентина Іванівна - вчитель початкових класів | 1. Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів «Розумію». | Платформа «Освіторія» | 30 год./1кред. | Лютий |
2. Інклюзія в умовах війни: досвід і перспективи. | Платформа На Урок | Лютий | |||
16. | Московець Дар’я Олександрівна – вчитель англійської мови | 1.Онлан-курс Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти | Прометеус | 80 год. | Березень |
2.Курс «Інформаційна гігієна під час війни» | Прометеус | 15 год./0,5 кред | Лютий | ||
Онлан-курс «Школа стійкості » | Едера | 30 год./1 кред. | Лютий | ||
17. | Дорошенко Роман Григорович - асистент вчителя інклюзивного та інтегрованого навчання | 1.Техніка психологічного супроводу сучасного уроку в НУШ | 2 год./0,1кред. | Січень | |
2. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами: ефективна інклюзія. | Платформа На Урок | 15 год./0,5кред. | Лютий | ||
3.Організація взаємодії з батьками та сім’ями дітей з ООП у процесі створення ІПР. | Ректор освіта | 2 год./0,1кред. | Квітень | ||
4. Вплив воєнних дій в Україні та психічне здоров’я дітей та підлітків. Практичний аспект організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами | 30 год./1кред. | Травень | |||
18. | Микитченко Світлана Миколаївна - асистент вчителя інклюзивного та інтегрованого навчання | 1.Курс «Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше» | На Урок | 20 год./0,66 кред | |
2. Курс «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» | Платформа ЕдЕра | 30 год./1кред. | Лютий | ||
19. | Одиниця Інна Володимирівна – вчитель хімії, англійської мови | Курс «Цифровий учитель» | Платформа ЕдЕра | 30 год./1кред. | Лютий |
Завідувач філії Сергій ВАСИЛИНКА
Коментарi