- Закон України "Про освіту" (стаття 20).
- Закон України "Про повну загальну середню освіту".
- Закон України "Про дошкільну освіту".
- Наказ МОН України "Про затвердження концепції розвитку інклюзивного навчання" від 01 жовтня 2010 р. № 912
- Постанова КМУ "Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти" від 10 квітня 2019 р. № 530.
- Постанова КМУ "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" від 15 серпня 2011 р. № 872.
- Постанова КМУ "Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти" від 21 серпня 2019 р. № 779.
- Лист МОН України "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році" від 31 серпня 2020 р. № 1/9-495.
- Лист МОН України "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти" від 25 червня 2020 р. № 1/9-348.
- Наказ МОН України "Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти" від 23 квітня 2018 р. № 414.
- Наказ МОН України "Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі середньої та дошкільної освіти" від 08 червня 2018 р. №609.
- Наказ МОН України "Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ" від 26 вересня 2005 № 557.
- Наказ МОН України "Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах" від 06 лютого 2015 № 104/52.
- Постанова КМУ "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами" від 21 серпня 2013 р. № 607.
- Наказ МОН України "Деякі питання організації дистанційного навчання" від 08 вересня 2020р. №1115.
- Лист МОН України "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням" від 28 вересня 2012р. №1/9-694.
- Постанова КМУ "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545" від 21 жовтня 2020 р. № 983.
- Типові освітні програми для навчання осіб з особливим освітніми потребами.
- Постанова КМУ "Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти"від 9 грудня 2020р. №1289.
- Лист МОН України "Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020-2021 н.р." від 30 липня 2020 р. №1/9-11.
- Саламанська декларація та рамки дій щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами.
- Перелік корекційно-розвиткових програм для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами.
- Лист МОН України від 30 серпня 2021 р. №1/9-436 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році"
- Постанова КМУ "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами" від 21 липня 2021 року №765
Коментарi