Згідно з річним планом роботи школи у 2019-2020 навчальному році та відповідно до наказу по школі від 13.09.2019 № 133 «Про вивчення стану викладання навчальних дисциплін» проводився адміністративний контроль якості викладання та рівня навчальних досягнень учнів 1-11-х класів англійської мови та образотворчого мистецтва 1-7 класів.
Контрольні зрізи знань, умінь і навичок учнів з англійської мови проводилися в грудні 2019 року серед учнів 4, 5, 9 та 11 класів
Результати контролю письма
Клас | Учнів у класі | Писали | Високий рівень | Достатній | Середній | Початковий | Успішність | Якість знань |
4 | 5 | 4 | 0 | 3 | 1 | 0 | 100% | 75% |
5 | 8 | 5 | 0 | 2 | 2 | 1 | 80% | 40% |
9 | 5 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 100% | 100% |
11 | 6 | 5 | 1 | 2 | 2 | 0 | 100% | 60% |
Результати контролю аудіювання
Клас | Учнів у класі | Писали | Високий рівень | Достатній | Середній | Початковий | Успішність | Якість знань |
4 | 5 | 4 | 0 | 1 | 3 | 0 | 100% | 25% |
5 | 8 | 5 | 2 | 0 | 3 | 0 | 100% | 40% |
9 | 5 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 100% | 75% |
11 | 6 | 6 | 3 | 2 | 1 | 0 | 100% | 83% |
Результати контрольної роботи з читання
Клас | Учнів у класі | Писали | Високий рівень | Достатній | Середній | Початковий | Успішність | Якість знань |
4 | 5 | 5 | 1 | 2 | 2 | 0 | 100% | 60% |
5 | 8 | 6 | 3 | 0 | 3 | 0 | 100% | 50% |
9 | 5 | 5 | 0 | 3 | 2 | 0 | 100% | 60% |
11 | 6 | 5 | 1 | 3 | 1 | 0 | 100% | 80% |
Результати контролю говоріння
Клас | Учнів у класі | Писали | Високий рівень | Достатній | Середній | Початковий | Успішність | Якість знань |
4 | 5 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 100% | 100% |
5 | 8 | 5 | 1 | 2 | 1 | 1 | 80% | 60% |
9 | 5 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 100% | 33% |
11 | 6 | 4 | 1 | 0 | 3 | 0 | 100% | 25% |
Проведений аналіз типових помилок та недоліків, розроблено корекційні заходи щодо усунення помилок. Учні 4 класу показали низькі результати контролю аудіювання, що вимагає збільшити обсяг цього виду діяльності на уроках англійської мови. Учні 5 класу мають невисокі результати з контролю навичок аудіювання та письма. Для усунення проблеми варто активніше працювати над збільшенням словникового запасу цих учнів. Учні 9 та 11 класів мали труднощі під час контролю говоріння. Для виправлення цієї ситуації варто сприяти подоланню мовного бар’єру у старшокласників за допомогою впровадження більшої кількості інтерактивних вправ, рольових ігор та створення комунікативних ситуацій на уроках.
Коментарi