Історія закладу

Проведемо невеликий екскурс в роки заснування та становлення нашої школи. Протягом 1904-1912 років у селі Тарасівка на кошти земств збудовано три початкові школи, що свідчать про велику кількість учнів у селі. Кожна школа була розрахована на три класи. Місце знаходження шкіл були на Косяках, Гамазині, Зайцях і Попівських хатах.
Проведемо невеликий екскурс в роки заснування та становлення нашої школи. Протягом 1904-1912 років у селі Тарасівка на кошти земств збудовано три початкові школи, що свідчать про велику кількість учнів у селі. Кожна школа була розрахована на три класи. Місце знаходження шкіл були на Косяках, Гамазині, Зайцях і Попівських хатах.

Головними предметами в школі були: Буквар, Закон Божий, Правопис, Словесність, Арифметика. В школах, які збудували ще земства, учні навчались аж до 1982 року. В листопаді цього ж рокугостинно відчинила двері нова споруда Тарасівської СЗШ.

Директорами цієї школи були:
Краснонос
Андрій Якович
Галух
Федір Олексійович
З 2003 року директором нашої школи став Василинка Сергій Петрович, який і нині очолює заклад

З часів заснування у школі відбулося багато позитивних змін

1993р.- був введений в експлуатацію корпус для молодших класів, актова зала, їдальня.

-2002р.- почала роботу шкільна газова котельня.

-2007р.- відкрився комп’ютерний клас.

З 2011р. завдяки нашим спонсорам ТОВ СП «Агро-КА Полтава» розпочалося підвезення учнів та вчителів до школи.

ГОЛОВНА МЕТА СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

Формування гармонійно розвиненої людини, здатної до творчості і самовдосконалення, забезпечення науково-технічної, гуманітарної, загальнокультурної і фізичної підготовки обдарованих і здібних дітей. Школа реалізує мету загальної середньої освіти, професійної підготовки, робить вирішальний внесок у формування в учнів інтелекту та самосвідомості, забезпечення їх фізичного і духовного здоров'я.

І. ОСНОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Основне завдання будь-якого суспільства - сприяти розвитку індивідуальності, особистості з тим, щоб людина сама себе пізнала, саморозвинулась і самореалізувалась в дорослому житті. Тому школа повинна сприяти двом цілям - і самопізнанню, і розвитку особистості. Особистість потрібно розглядати як індивід, наділений своїм неповторним суб'єктивним досвідом, який характеризується внутрішньою гармонією і гармонією із зовнішнім світом.

У Законі України «Про загальну середню освіту» відзначено серед завдань освіти:

1. Виховання громадянина України;

Формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань,
пошукового світогляду;

Виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти,
підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;

Виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших
громадян.

Цим завданням відповідає діяльність спеціалізованої школи І—III ступенів.

Основними завданнями середньої школи є:

1. Всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

2. Пошук і відбір для навчання творчо-обдарованих та здібних дітей.

3. Формування в школярів бажання і вміння вчитися, потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань.

4.Виховання громадянина - патріота з активною життєвою позицією, з рисами людини сьогодення, свідомої щодо суспільного вибору, що вміє і здатна виконувати завдання, які ставить держава.

5. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я учнів, виховання свідомого ставлення до свого здоров'я, здоров'я інших громадян як найвищої цінності.

6.Виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

7. Створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні державних стандартів, підготовка учнів до життя.

8. Оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.

9.Становлення батьків як суб'єктів навчально-виховного процесу в закладі.

10. Реалізація психологічного забезпечення управління та навчально-виховного процес

II.СТРУКТУРА СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

ЕТАП 1. Початкова школа.

Період навчання - 4 роки (6-10 років).

Зарахування учнів до школи проводиться на основі статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту». При наборі учнів до першого класу враховується місце проживання на території обслуговування (за мікрорайоном), а при наявності вільних місць зараховуються ті діти, батьки яких подають заяви до закладу. Відповідно до Правил конкурсного приймання відбір учнів здійснюється з першого класу згідно заяви батьків або осіб, які їх замінюють. Приймання учнів до загальноосвітніх класів, що входять до складу спеціалізованої школи, відбувається без конкурсу.

МЕТА:Головним завданням початкової ланки середньої школи є:

а) забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального, фізичного розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізуються через оновлення змісту навчальних програм, методики проведення уроку, форм організації навчально-виховного процесу.

б) формування в учнів бажання і вміння вчитися; розвиток повноцінних мовленнєвих, читацьких та обчислювальних навичок, умінь і навичок здорового способу життя.

в) організація цілісної єдності класного колективу, взаємодопомоги та взаємопідтримки в ньому, самоуправління.

Зміст навчання

У молодших школярів формується розгорнута навчальна діяльність (уміння вчитися) шляхом оволодіння організаційними, пізнавальними і контрольно оцінними уміннями й навичками, набуття особистого досвіду культури поведінки в соціальному та природному оточенні, співпраці у різних видах діяльності. Освітніми результатами цього ступеня школи є повноцінні мовленнєві, читацькі, обчислювальні, фізкультурно-рухові уміння і навички, узагальнені знання про реальний світ у його зв'язках і залежностях, достатньо розвинені мислення, уява, пам'ять, сенсорні уміння, здатність до творчого самовираження, особистісно ціннісного ставлення до праці, мистецтва, здоров'я, уміння виконувати нескладні творчі завдання.

ЕТАП 2. Основна школа (5-9 класи)

Період навчання - 5 років (11-15 років).

До п'ятого класу спеціалізованої школи зараховуються учні, які закінчили початкову школу.

МЕТА: дати базову загальну середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки всіх школярів, формувати в них готовність до вибору і реалізації форми подальшого одержання освіти і профілю навчання. У цьому віці в учнів завершується формування загальнонавчальних умінь і навичок, оволодіння навчальним матеріалом на рівні, достатньому для подальшого навчання. Важливе значення надається сприйняттю цілісної картини світу, формуванню здорового способу життя, правовому й екологічному вихованню. Завершуючи основну школу, учні на практичному рівні мають добре володіти рідною мовою (українською), однією іноземною мовою, вміти користуватися комп'ютером.

ЕТАП З. Старша школа (10-12 класи)

Період навчання - 3 роки (15-18 років).

МЕТА: Розвиток індивідуальних здібностей учнів орієнтація на вибір професії:

- створення умов для реалізації і розвитку індивідуальності учня через профільність навчання;

- створення умов для розвитку професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи;

- забезпечення зв'язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до вибраного профілю.

Старша школа (10-12 класи) є останнім етапом одержання повної загальної середньої освіти, на якому завершується формування цілісної картини світу, оволодіння способами пізнавальної і комунікативної діяльності, уміннями одержувати з різних джерел і переробляти інформацію та застосовувати знання в повсякденному житті. Старша школа функціонує переважно як профільна. Це створює значно кращі умови для диференційованого навчання, врахування індивідуальних особливостей розвитку учнів, які відрізняються передусім якісним складом своїх здібностей, шляхом використання курсів за вибором (економіки, математики, програмування, автосправи).

Зміст

Для успішного розв'язання вказаних завдань школа має відповідну матеріально-технічну базу, кваліфіковані педагогічні кадри, технічні засоби навчання, навчально-довідкову літературу, діючі стенди, таблиці, плакати, комп’ютерний клас.

Учні пільгових категорій за рекомендацією педагогічної ради можуть одержати цільове направлення для вступу у вищі навчальні заклади.

II.ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

1. Основні принципи змісту діяльності навчального закладу

• Демократія

Робота середньої школи ґрунтується на демократичних принципах. Вищим органом громадського самоврядування є загальні збори (конференція) учасників навчально-виховного процесу. У період між загальними зборами вищим органом самоврядування є рада школи.

Планування навчально-виховного процесу середньої школи проводиться на основі ґрунтовного вивчення і аналізу побажань і пропозицій учнів, батьків, учителів, з урахуванням сучасних вимог до освітнього процесу. При цьому колегіальне опрацьовуються основні напрямки роботи з урахуванням індивідуальних якостей і професійної підготовки учителів, а також природних здібностей учнів.

• Гуманізація

Впроваджуючи в систему роботи принцип гуманізації навчального процесу, школа забезпечує співпрацю учнів, вчителів, батьків, створюючи умови для співтворчості, самореалізації і самовдосконалення кожного.

Одержуючи реальні можливості та правомірності, пов'язуючи їх зі своїми спрямуваннями та ідеями, людина дістає можливість впливати на власне життя і його умови, вчиться бути творцем і проектувальником власного життя.

• Науковість

Робота педколективу повинна будуватися на принципі науковості, так як наукове знання стає важливою передумовою розв'язання різних питань життя.

В основі науковості лежить об'єктивна закономірність: без глибокого засвоєння основ наук не можна закласти фундамент розвиненої особистості. Велике значення має також ознайомлення учнів з елементами історії науки, деякими доступними для дітей теоріями.

• Підготовка до професійного розвитку

Орієнтація на подальший вибір професії. Розширенню життєвої і соціальної компетентності старшокласників. Поява нових мотивів учіння, самоорганізації і самореалізації особистості. Забезпечення ознайомлення учнів з основами сучасного виробництва, основними технологічними процесами, основами технічної творчості, дослідництва, дизайну; набуття навичок роботи знаряддями праці різних рівнів досконалості (від ручних до автоматизованих, в т. ч. комп'ютерною технікою); формування технолого-конструкторських, економічних, екологічних знань і вмінь. Сприяти професійному самовизначенню школярів, формуванню в них якостей, необхідних для трудової діяльності в різних сферах виробництва, обслуговування, побуті і подальшого їх навчання та професійного удосконалення.

• Нерозривність навчання і виховання

Кожне заняття передбачає реалізацію не лише дидактичних завдань, а й виховання школяра як громадянина України, національне свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціальне компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.

• Особистісна орієнтація

Особистісно орієнтоване навчання передбачає нову педагогічну етику, визначальною рисою якої є взаєморозуміння, взаємоповага, творче співробітництво. Ця етика утверджує не рольове, а особистісне спілкування; зумовлює використання особистісного діалогу як домінуючої форми навчального спілкування, спонукання до обміну думок, вражень, моделювання життєвих ситуацій, включає спеціально сконструйовані ситуації вибору. Принципово важливою є орієнтація на розвиток творчості учня і утвердження всіма засобами цінності і гідності дитячої особистості.

2 ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Навчально-виховний процес здійснюється за перспективним та річним планами середньої школи, що відображають найголовніші питання роботи та перспективи розвитку. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є навчальний план, який складається на основі Типових навчальних планів розроблених Міністерством освіти України із конкретизацією профілів навчання.

Навчально-виховний процес у школі забезпечуєтьсяроботою методичних об»єднань :

• вчителів 1-4 класів;

·класних керівників 5-11 класів;

• класоводів 1-4 класів;

Динамічних груп:

• вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

• вчителів природничо-математичного циклу;

Педагогічний колектив впроваджує в практику науково-методичну проблему:«Розвиток критичного мислення учнів. Створення умов для всебічного розвитку особистості».

Навчальна робота у школі спрямована на реалізацію основних цілей:

•засвоєння системи знань відповідно до державних стандартів.

• забезпечення позитивної мотивації навчання;

• створення умов для всебічного розвитку особистості;

• оволодіння навичками пошуково-дослідницької роботи у ході участі учнів у шкільних наукових товариствах з подальшою участю у науково-дослідницьких конкурсах МАН, предметних олімпіадах та конкурсах різних

рівнів, робота по створенню навчальних проектів та їх реалізація на основі програми «Intel». Навчання для майбутнього»;

• збереження психічного і фізичного здоров'я дітей.

Початкова і основна школа працюють у режимі 5-денного робочого тижня. Структура навчального року, режим навчальних занять визначені Статутом школи з урахуванням вимог Закону України "Про загальну середню освіту"

Наповнюваність класів – 8-12 учнів.

Формуючи зміст освіти, який направлений на реалізацію основної мети, вводимо:

• курс "Культура добросусідства "(1-9 класи), «Автосправа» (10-11 класи)

• впроваджуються активні форми роботи: дискусії, ситуаційно-рольові ігри, "мозкові атаки", інтелектуальні аукціони, методи аналізу проблемної ситуації, дебати.

Інваріантна складовапередбачає єдність освітнього простору, визначаючи зміст загальнокультурної, загальнонаукової підготовки всіх учнів, прилучення їх до загальнолюдських і національних цінностей. У школі ця підготовка забезпечується через обов'язкові освітні галузі: мови і літератури, природничі науки, суспільні науки, математика, інформатика, економіка, технології, основи здоров'я і фізична культура, естетична культура, їх набір відповідає структурі діяльності людини, містить знання про людину, природу, суспільство, науку, виробництво і є змістовою основою для формування в учнів цілісного уявлення про світ на рівні загальноосвітньої підготовки, достатньої для вибору професії і продовження освіти.

Варіативна складоваохоплює регіональний і шкільний блоки. Вона створює передумови для відображення у змісті природних, соціокультурних особливостей регіону, а, головне, для диференціації, індивідуалізації, а у старшій школі і профільності навчання за технологічним профілем , задоволення освітніх потреб груп і окремих учнів з урахуванням умов роботи конкретної школи.

Педагогічна система закладу працює в перспективі на врахування освітніх потреб, можливостей і пізнавальних інтересів школярів, забезпечує як роботу з обдарованими дітьми, так і запобігання неуспішності і відставанню учнів. Це досягається поєднанням інваріантної і варіативної складових Базового навчального плану у задоволенні запитів учнів і досягненні ними достатніх освітніх результатів.

У початковій школі варіативна складоваспрямовується на пропедевтику предметів математичного та гуманітарного напрямків.

В основній школі навчальні години варіативної складовоїспрямовуються головним чином на загальноосвітню підготовку учнів, вивчення ними додаткових навчальних предметів за вибором учнів: російська мова та народознавства. На цьому ступені шкільної освіти створюються передумови поглибленого вивчення окремих предметів чи курсів, що в подальшому дасть можливість учням свідомо обрати профіль навчання.

У старшій школі варіативна складова«Професійне навчання» в учнів 10-11 класів здійснюється за профілем "Водій категорії "С".

Педагогічний колектив в подальшому працюватиме над впровадженням різних форми роботи з розвитку здібностей обдарованих дітей: індивідуально-групові консультації, участь в районних, обласних Всеукраїнських олімпіадах, участь у конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії Наук.

3. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Політичні та соціальні процеси, що відбуваються в Україні і спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін в усіх сферах життя в тому числі і у галузі освіти, складовою якої є виховання.

Виходячи з головної мети школи виховний процес підпорядкований реалізації основних принципів змісту діяльності закладу визначених уIIIрозділі.

Основними напрямками виховної роботи по формуванню особистості є:

-формування почуттів національної самосвідомості, родинно-сімейного виховання;

- усвідомлення принципів загальнолюдської моралі;

- розвиток художньо-естетичної культури;

- усвідомлення принципів екологічної культури, гармонійності взаємовідносин з природою;

- повноцінний фізичний розвиток, охорона і збереження здорового способу життя, превентивне виховання;

- трудове виховання;

- сприяння творчому розвитку особистості.

Основні напрямки виховання органічно поєднані з процесом навчання і

мають відображення в опануванні основних курсів.

Характер виховання передбачає глибоке розуміння вихователем природи вихованця, їх індивідуальних рис і можливостей, поваги до особистості дитини, турботі про її гармонійний розвиток, становлення взаємин співробітництва в навчально-виховному процесі.

Учитель і учень - рівноправні суб'єкти навчально-виховної діяльності, успіх виховного процесу залежатиме від відносин учителя і учня, які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства. Тому варто більше уваги приділяти стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх оптимальній участі у суспільній діяльності у справі виховання.

Пріоритетним у закладі є всебічний та гармонійний розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку самовиховання, самореалізації, що у своїй діяльності керується загальнолюдськими цінностями глибоко розуміє традиції свого народу та багатство національної культури.

Розвиток активної життєвої позиції спрямований на прищеплення і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві, виховання патріотизму колективізму, свідомої дисципліни та організованості, громадянської і соціальної відповідальності, непримиренності до аморальних вчинків, до порушників норм і правил культурної поведінки.

Цей планомірний цілеспрямований вплив на морально-емоційний розвиток людини, формує її духовну, емоційну, світоглядну сферу та поведінку відповідно до загальнолюдських, національних та морально-етичних цінностей.

Складний процес виховання включає різноманітні форми роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей вихованців з урахуванням основних напрямків діяльності школярів:

1 .Інформаційно-масові(дискусії, диспути, дебати, конференції, інтелектуальні аукціони, ринги, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права).

2.Діяльнісно-практичні(творчі групи, екскурсії, свята, ігри-драматизації, ярмарки, огляди-конкурси).

3.Інтегративні(спортивні клуби, гуртки).

4.Діалогічні(бесіда, міжрольове спілкування).

5.Індивідуальні(творчі завдання, звіти, індивідуальна робота).

6.Наочні(шкільний музей народознавства, виставки дитячої творчості, книжкові виставки).

Одним із основних організаторів виховної роботи у школі є педагог-організатор, який планує і проводить позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю в навчальному закладі, за місцем проживання. Вивчає індивідуальні особливості учнів, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, проектну роботу самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.

Червоною лінією роботи школи з батьками є знаходження гармонії у вихованні підростаючого покоління. Педагогічний колектив практикує та впроваджує у виховний процес диференційований підхід до сімей учнів, враховує специфічні особливості кожної з них: вік батьків (молода сім'я, яка відправляє в школу свою першу дитину і сім'я, яка вже має досвід співробітництва); склад сім'ї (повна і неповна, багатодітна і ті, які виховують одну дитину); забезпечені сім'ї, ставлення до дитини; взаємини членів сім'ї, її соціальний клімат тощо.

Отже, в подальшому головним напрямком роботи є встановлення високогуманних стосунків школи з батьками, сім'ями, основаними на повазі та довір'ї. Кращий спосіб знайти контакт з батьками - більше радитися з ними, виявляти справжню зацікавленість у справах їхньої дитини.

4. МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ

Організація навчального та виховного процесів у закладі передбачає модель випускника, який володіє такими якостями:

- активна громадянська позиція, національна свідомість;

- високий інтелектуальний і творчий потенціал;

- здатність застосовувати здобуті знання в нестандартних життєвих ситуаціях; користуватися новими інформаційними технологіями;

- вміння правильно сприймати і пояснювати події суспільного життя, представляти державу в сузір'ї розвинутих європейських країн;

- підготовленість до ведення здорового способу життя;

- бажання виражати себе в продуктах власної творчості, самовдосконалюватися;

- готовність прийти на допомогу тим, хто цього потребує.

5. ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Штатний розпис школи встановлюється районним відділом освіти відповідно до виробничих потреб на основі діючих нормативних документів у галузі освіти та фінансових можливостей, відповідно до якого складено перспективне планування потреби в педагогічних кадрах до 2011 року.

В майбутньому педагогічний колектив удосконалюватиме свою професійну майстерність шляхом набуття власного досвіду роботи, вивчення та впровадженням передового педагогічного досвіду вчителів школи, району, області. Педколектив працюватиме над проблемами оволодіння новими інформаційними технологіями за програмами «Іntel». Навчання для майбутнього», «Партнерство в навчанні та викладанні». Самоосвіта вчителів передбачає поповнення методичних надбань, вивчення фахових та методичних новин.

З метою підвищення кваліфікаційного рівня вчителів в закладі наявний перспективний план проходження курсової перепідготовки до 2014 року.

Педагогічний колектив школи вважає, що основою успішної роботи закладу є високий інтелектуальний потенціал, професіоналізм кожного працівника, його людські якості, здоровий спосіб життя. Саме такі вимоги ставляться перед кожним педагогом. З метою підвищення професійного рівня вчителя створено науково-методичні кафедри, робота яких планується на діагностичній основі.

Учителі школи мають умови для самоосвіти і вдосконалення, творчого пошуку, наукової роботи. Постійно діючі семінари-практикуми сприятимуть обміну досвідом, вивченню досягнень сучасної науки та новітніх методик, можливості розробки творчих авторських програм.

Кожному педагогічному працівнику необхідно мати:

• Високий інтелектуальний потенціал, професіоналізм, навички роботи з обдарованими дітьми, готовність до використання певних освітніх технологій, можливість розробки творчих авторських програм.

• Організованість, діловитість, відповідальність.

• Любов до дітей, уміння взаємодіяти з ними на основі партнерства, поваги.

• Самокритичність, саморегулювання, самоаналіз.

6.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА

Психологічна служба у структурі освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров'я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.

Пріоритетними напрямами роботи практичного психолога є: просвіта та пропаганда психологічних знань, психологічна готовність дитини до школи, робота із здібними та обдарованими дітьми, допомога їм у кризових ситуаціях, адаптація школяра в період переходу з однієї вікової групи до іншої, профілактика адитивної поведінки, корекції девіантної поведінки підлітків, профорієнтація.

Ефективність роботи за будь-яким напрямом досягається завдяки співпраці практичного психолога з педагогічним колективом, батьками, адміністрацією школи та спеціалістами з різних соціальних служб, правових, медичних установ.

Психодіагностична роботаЗдійснюючи психодіагностику, практичний психолог розв'язує такі завдання:

1.Обстежує психологічну готовність дитини до школи.

2.Досліджує мікроклімат у класному колективі, структуру взаємостосунків.

3.Проводить психологічну діагностику особливостей: а) пізнавальної сфери; б) емоційно-мотиваційної сфери; в) особистісної сфери; г) взаємин з учителями, батьками.

4.Діагностика особливостей розвитку особистості, психічних процесів та функцій них станів здібних та обдарованих дітей.

5.Профдіагностика (інтелектуальні здібності, творчі здібності, професійні інтереси, нахили) з метою визначення превалюю чого типу здібностей та рекомендацій до відповідного профілю навчання, активізації соціального і професійного самовизначення.

6.Поглиблене психодіагностичне обстеження з метою виявлення типу «важковиховуваності» та психологічних особливостей школяра.

7.Досліджує проблеми в педагогічному колективі.

Профілактична, корекційна та розвивальна робота з учнями

Психопрофілактична, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота включає:

1. Допомогу дитині, батькам, вчителям в адаптації під час переходу школяра з однієї вікової групи до іншої; здійснює психологічний супровід дітей, які мають ознаки дезадаптації.

2. Проводить своєчасне попередження відхилень у психо-фізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі.

3.Здійснює профілактику адитивної поведінки (алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх).

4.Формує в учнів орієнтацію на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров'я.

Просвітницька та психопрофілактична робота з педагогами табатьками:

Через заняття у постійно діючому семінарі для вчителів, у батьківському всеобучі «Психічне здоров'я дитини», проведенням психолого-педагогічних консиліумів, лекціями на батьківських зборах психолог здійснює:

1.Ознайомлення та поглиблення знань з основ вікової психології.

2.Психологічну просвіту педагогічного колективу та батьків щодо особливостей виховання і навчання здібних і обдарованих дітей, учнів «групи ризику», дезадаптованих школярів.

3.Консультує класних керівників щодо складання програм індивідуальної роботи з учнями, які потребують педагогічної допомоги.

4.Проводить профілактичну роботу щодо збереження психічного здоров'я дітей.

7.ФІНАНСОВЕ ТА ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Фінансування школи здійснюється Зіньківською районною радою згідно порядку, встановленого чинним законодавством.

Фінансова господарська діяльність школи здійснюватиметься на основі кошторису, затвердженого відділом освіти Зіньківської райдержадміністрації.

Джерелами формування кошторису передбачаються:

- кошти місцевого бюджету в розмірі, визначеному нормативами фінансування загальної середньої освіти;

- кошти отримані за надання платних послуг;

- доходи від реалізації продукції шкільних майстерень, навчально-дослідних ділянок, споруд, обладнання;

- кошти юридичних та фізичних осіб;

- благодійні внески фізичних та юридичних осіб.

У школі може створюватися фонд загального обов'язкового навчання відповідно до порядку, визначеного "Положенням про середній загальноосвітній навчальний заклад" та Статутом школи.

При наявності можливостей у місцевому бюджеті школа може отримувати додаткові бюджетні кошти для організації роботи факультативів, консультацій, індивідуального навчання, гуртків, секцій, курсів, груп продовженого дня.

Школа має право фінансувати за рахунок власних коштів заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов працівників та заходів, що підвищують якість освітніх послуг, які надає навчальний заклад.

Бухгалтерський облік ведеться централізованою бухгалтерією відділу освіти Зіньківської райдержадміністрації.

Школа має право користуватися коротко і довготерміновими кредитами. Короткотермінові кредити використовуються школою для здійснення поточної діяльності. Довготерміновий кредит використовується для зміцнення матеріально-технічної та соціально-культурної бази з наступним погашенням.

Школа має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки з навчальними закладами, науковими установами і підприємствами, організаціями, громадськими об'єднаннями, окремими громадянами як на території України та і за її межами.

Школа за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових можливостей має право налагоджувати міжнародні зв'язки на основі самостійно укладених угод про обмін педагогічними працівниками та учнями, проводити спільні заходи, а також вступати до міжнародних організацій відповідно до чинного законодавства.

8.ТЕРМІНИ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ

ЕтапРокиЗміст заходів
І етап2008-2009роки1.Перехід на нову проблему школи.2.Науково-методична та психологічна підготовка педагогічних працівників.3. Опанування інноваційними технологіями, програмою «Intel» партнерство в навчанні».
ІІ етап2008-2010роки1. Взаємозв’язок з іншими навчальними закладами.2. Поповнення матеріально-технічної бази закладу.3. Випуск методичних бюлетенів.
ІІІ етап2009-2011 роки1. Організація ефективної роботи з обдарованими та талановитими дітьми.2. Взаємозв’язок та робота з батьками по активізації навчання та виховання підростаючого покоління, благоустрою закладу.3. Співпраця з викладачами вузів, обласним відділенням МАН.
IVетап2012 – 2013 роки1. Організації ефективної роботи психологічної служби.2. Організація роботи по збереженню психічного і фізичного здоров’я учасників навчально-виховного процесу.
Vетап2014-2015роки1. Матеріально-фінансове забезпечення.2. Підсумки реалізації концепції, результативність, впровадження.Моніторинг основних напрямків діяльності.

Очікувані результати

1. Підготовка до життя особистості, здатної до творчої самореалізації у демократичному суспільстві.

2. Забезпечення базового рівня знань, що передбачений державним стандартом Міністерства освіти України для всіх учнів.

3.Забезпечення результативності навчання та перехід до профільного навчання.

4.Розробка і впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою підвищення якості знань і досягнень учнів.

5.Підготовка молодого покоління до навчання у вищих навчальних закладах.

6.Формування здорової еліти суспільства.

Кiлькiсть переглядiв: 890

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.